Latvijas jaunatklāšanas raidījums “Te!”

Reģ Nr. 1-08/406/2015

Projekta mērķis

Projekta mērķis ir visplašākajai skatītāju auditorijai atklāt Latviju no jauna, pētot Latvijas dabu, iepazīstot cilvēkus un analizējot pilsētvidi. Veidojot atraktīvu un augstākajām kvalitātes prasībām atbilstošu TV raidījumu, nodrošināt mūsdienu prasībām atbilstošu, audzinošu televīzijas saturu, kas veicina sabiedrības kopējo izpratni par videi saudzīgu saimniekošanu un resursu pārdali. Nepiespiestā veidā un asprātīgi izglītot sabiedrību vides jautājumos un popularizētu dabai draudzīgu dzīves veidu. Sniegt tiešus un netiešus piemērus un virzīt idejas, kas vērstas uz tautsaimniecības ilgtspējīgu attīstību, dabas aizsardzību un veicina auditorijas dzimtenes mīlestību.

Projekta uzdevumi

1. Veidot kvalitatīvu televīzijas saturu, kas atraktīvā sniegumā sekmētu sabiedrības izglītošanu vides jautājumos; 2. Piepildīt televīzijas ēteru ar svaigu, asprātīgu, līdz šim neredzētu, vides aizsardzības tēmām saistošu un audzinošu saturu; 3. Popularizētu zaļo domāšanu, ekotūrismu un dabai draudzīgu dzīves stilu; 4. Ar pilsoniskās iniciatīvas atspoguļojumu Latvijas iedzīvotāju veiksmes stāstos un pozitīvu piemēru daudzināšanu, mazināt sabiedrībā eksistējošo pasivitāti attieksmē pret vides kvalitātes jautājumiem; 5. Vairot atbildīga dzīvesveida idejas atpazīstamību Latvijas sabiedrībā; 6. Sekmēt pārdomātu resursu patēriņu un videi draudzīgu saimniekošanu individuālā un reģionālā līmenī; 7. Aktualizēt un rosināt diskusiju par ekotūrismu, ekosistēmu pakalpojumiem, resursu efektivitāti un vides kvalitāti, kas ietver cieņu pret apkārtējo vidi un tradīciju respektēšanu.

Projekta rezultāti

Regularitāte Reizi nedēļā, darba dienu (ceturtdienu) vakaros LTV1; Kopā 16 raidījumi - 2015.gada pavasarī un rudenī; Ētera periods 2016. gada marts – novembris; Garums 52 minūtes; Auditorija Latvijas iedzīvotāji – visu vecumu cilvēki, kurus interesē ceļojumi un mūsdienu sabiedrības dzīve modernā, vizuāli bagātā iztirzājumā ar piedzīvojuma garšu - īpaši ģimeņu, studējošās jaunatnes un ekonomiski aktīvo iedzīvotāju interesējošs raidījums. Plānotā auditorija katram raidījumam 120 – 170 tūkstoši LTV1 skatītāju. Plānoti 10 – 30 tūkstoši tiešsaistes skatījumu katram raidījumam; Žanrs Dzīves stila raidījumus, ar piedzīvojuma komponenti. Izklaidējošs un informatīvi audzinošs ar dinamisku vizuālo stilistiku.

Vadlīnija Plašsaziņas līdzekļu darbība un izdevējdarbība vides izglītības jomā
Realizācijas laiks 30.11.2016
Īstenotājs Vides Filmu Studija
Rīga, Lapu iela 17, LV-1002
Mēs izmantojam sīkdatnes. Lietojot mūsu mājas lapu, jūs piekrītat izmatot mūsu sīkdatnes.