ECOHOME (Ekomāja) – akcija ilgtspējīgas būvniecības un zaļa dzīvesveida Latvijā popularizēšanai, I kārta

Reģ Nr. 1-08/29/2016

Projekta mērķis

1. Videi draudzīga un “zaļo” dzīvesveidu simbolizējoša projekta – ECOHOME - popularizēšana un sabiedrības vides atbildības veicināšana un izglītošana, I kārta. 2. Stiprināt Latvijas kā zaļi domājošas, ilgtspējīgas valsts tēlu Eiropas Savienībā un pasaulē ar ECOHOME atspoguļojumu globālajos medijos, lai piesaistītu ideoloģiskos sekotājus/atbalstītājus visā pasaulē, I kārta

Projekta uzdevumi

Projekta virsuzdevums ir stiprināt Latvijas kā zaļi domājošas, ilgtspējīgas valsts tēlu Eiropas Savienības un pasaules valstīs ar ikoniska projekta – ECOHOME (Ekomāja) - palīdzību, lai piesaistītu ideoloģiskos sekotājus un atbalstītājus visā pasaulē (jeb “zaļa” valsts, kurā “zaļus” mājokļus un dzīvesveidu rada “zaļi” domājoši cilvēki). No tā izriet šādi projekta uzdevumi: 1. Ar ECOHOME projekta (I kārta) un Jāņa Vanaga kā zaļo mājokļu vēstnieka palīdzību popularizēt pret vidi atbildīgu dzīvesveidu un stiprināt pilsoniski atbildīgu sabiedrību, kas iesaistās videi draudzīga dzīvesveida veicināšanā; 2. Izveidot un pārraidīt atraktīvus un plašu sabiedrību uzrunājošus un iesaistošus video un audio materiālus, kas popularizē videi draudzīgu dzīvesveidu ECOHOME I kārtā. 3. Izveidot ECOHOME I kārtai veltītu izglītojošu un informējošu mājaslapu. 4. Izveidot un publicēt atraktīvus un plašu sabiedrību uzrunājošus un iesaistošus satura, vizuālos un citus materiālus elektroniskajā vidē (blogos, sociālajos medijos, specializētajās vietnēs), kas popularizē videi draudzīgu dzīvesveidu ECOHOME I kārtā; 5. Izveidot un izvietot populārākajās LV interneta vietnēs informatīvus banerus, kas popularizē ECOHOME I kārtu un aicina sabiedrību iesaistīties videi draudzīgu paradumu ieviešanā savos mājokļos un savā ikdienā.

Projekta rezultāti

1. Ar ECOHOME projekta (I kārta) un Jāņa Vanaga kā zaļo mājokļu vēstnieka palīdzību provizoriski sasniegti no 100 000 līdz vairākiem miljoniem plaša auditorija Latvijā un pasaulē (pēc TNS datiem, Google Analytics, Meltwater webanalytics, sociālo mediju sekotāji un mijiedarbības u.c), lai veicinātu izpratni par videi draudzīgu dzīvesveidu. 2. Ar mūsdienu mediju – TV, radio, sociālo mediju, interneta palīdzību informēta, izglītota sabiedrība, kas iesaistās videi draudzīgu paradumu ieviešanā savā ikdienā un mājokļos. Provizoriski plānots sasniegt 100 000 lielu auditoriju, kas ir nozīmīga sabiedrības daļa Latvijā (mērīšana pēc TNS datiem), kā arī vairākus miljonus lielu auditoriju ārpus Latvijas (atkarībā no ārvalstu mediju publikāciju grafika); 3. Izveidota ECOHOME I kārtas mājaslapa, kas sniedz informatīvu un izglītojošu informāciju videi draudzīga dzīvesveida jomā un pats galvenais - sabiedrība iegūst informāciju par reālām, praktiskām darbībām, ko veicis reāls cilvēks (zaļā dzīvesveida un zaļo mājokļu “vēstnieks” Jānis Vanags), un kas var uzlabot “zaļo” dzīvesveidu un samazināt negatīvo ietekmi uz vidi. Rezultāti izmērāmi ar interneta mājaslapas apmeklētāju skaitu – “unikālie klikšķi”. Projekta īstenošanas laikā provizoriski 2000 – 3000 apmeklējumi.;

Vadlīnija Vides izglītība un audzināšana; Atbildīgs dzīvesveids
Realizācijas laiks 31.10.2016
Īstenotājs ECOHOME
Jūrmala, Rēzeknes pulka iela 26 - 6, LV-2010
Projekta kopējās izmaksas 39 285.50 €
Pieprasītais finansējums no Vides aizsardzības fonda 28 910.50 €
Piešķirtais finansējums no Vides aizsardzības fonda 0.00 €
Mēs izmantojam sīkdatnes. Lietojot mūsu mājas lapu, jūs piekrītat izmatot mūsu sīkdatnes.