Vides izglītības nometne Aizupes pamatskolas skolēniem

Reģ Nr. 1-08/13/2013

Projekta mērķis

Veicināt Aizupes pamatskolas skolēnos interesi par vides jautājumiem, piedāvājot pielietot praktiski pētnieciskās metodes reālajā dzīvē dažādās vides izglītības jomās

Projekta uzdevumi

1. Noorganizēt dienas vides izglītības nometni ar pēcpusdienas aktivitātēm. 2. Izpētīt Aizupes pamatskolas birzīti un meža taku. 3. Izmantojot dažādas interaktīvas metodes, iepazīstināt Aizupes pamatskolas skolēnus ar vides izglītības jomām, organizējot sešas tematiskas dienas: - Zemes diena, - Meža diena, - Purva diena, - Ūdens diena, - Ziedu diena, - Koku diena. 4. Strādāt un atpūsties dabā. 5. Veidot herbārijus un iežu paraugus, vēlākai izmantošanai dabaszinību stundās. 6. Uzstādīt lapeni dabas takā. 7. Izveidot sienas avīzes par katras dienas aktivitātēm. 8. Izveidot 2014.gada kalendāru izmantojot vides nometnes fotogrāfijas. 9. Ievietot publikācijas Jelgavas novada avīzē un Aizupes pamatskolas mājas lapā.

Projekta rezultāti

Noorganizēta dienas vides izglītības nometni ar pēcpusdienas aktivitātēm Aizupes pamatskolas 36 skolēniem. Izpētīta Aizupes pamatskolas birzīte un meža taka. Izveidots Vides nometnes karogs. Noorganizētas sešas tematiskās dienas. Izveidoti 40 herbāriji un iežu paraugi izmantošanai dabaszinību stundās. Uzstādīta lapene dabas takā. Izveidotas sienas avīzes par katras dienas aktivitātēm. Izveidots 2014.gada kalendārs izmantojot vides nometnes fotogrāfijas. Ievietota publikācija Jelgavas novada avīzē „Jelgavas novada ziņas” un Aizupes pamatskolas mājas lapā www.draugiem.lv/aizupe.

Vadlīnija Vides izglītība un audzināšana; Atbildīgs dzīvesveids
Realizācijas laiks 29.08.2013
Īstenotājs Skolas atbalsta biedrība "Aizupīte"
Līvbērzes pagasts, Jelgavas n., "Tušķi", LV-3003
Projekta kopējās izmaksas 8 646.99 €
Pieprasītais finansējums no Vides aizsardzības fonda 4 323.50 €
Piešķirtais finansējums no Vides aizsardzības fonda 4 322.68 €
Mēs izmantojam sīkdatnes. Lietojot mūsu mājas lapu, jūs piekrītat izmatot mūsu sīkdatnes.